Personalia

Aleksandra Keller i Norbert Mazur: z CCC do aBooster

Do aBooster, firmy zajmującej się promocją i monetyzacją aplikacji mobilnych, dołączyli Aleksandra Keller jako user acquisition specialist oraz Norbert Mazur, obejmując stanowisko head of business development. Wcześniej oboje byli związani z CCC, jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Jednocześnie aBooster wprowadza do oferty nowe usługi dla aplikacji mobilnych – tworzenie i wdrażanie strategii user acquisition oraz app store optimization, a także konsulting.

Aleksandra Keller w aBooster na stanowisku user acquisition specialist odpowiada za przygotowywanie i wdrażanie strategii akwizycji oraz retencji użytkowników aplikacji mobilnych. Zajmuje się również integracją platform analitycznych oraz planowaniem strategii ASO i UA. Wcześniej jako junior mobile media buyer w CCC czuwała nad realizacją i optymalizacją kampanii efektywnościowych oraz ASO dla aplikacji w sieciach reklamowych na ośmiu rynkach. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Containers in Motion i Peugeot Société Anonyme. Współtworzone przez nią projekty zostały nagrodzone w konkursach Performance Marketing Diamonds CEE oraz Mobile Trends Awards.

Norbert Mazur jako head of business development odpowiada za rozwój biznesowy firmy oraz oferowanych przez nią produktów. Wcześniej w CCC na stanowisku mobile app performance manager zajmował się rozwojem aplikacji mobilnej marki. Obejmowało to działania od developmentu, przez marketing, po sprzedaż. W ciągu roku aplikację pobrano ponad 8 mln razy. W latach 2020–2021 był związany z bankiem PKO BP. Stworzył w nim wewnętrzny zespół do zakupu mediów efektywnościowych, analityki i wsparcia kanałów sprzedaży w aplikacji IKO oraz serwisie transakcyjnym iPKO.

Doświadczenie zawodowe zdobywał również w agencji Reprise (IPG Mediabrands) oraz domu mediowym Codemedia. Współtworzone przez niego projekty były nagradzane w prestiżowych konkursach marketingowych, mobile i e-commerce. Były wśród nich m.in.:

  • Mixx Awards Europe;
  • Mobile Trends Awards;
  • Mixx Awards;
  • Performance Marketing Diamonds CEE;
  • eCommerce Awards;
  • Golden Arrow.

Najtrudniejszy etap w rozwoju aplikacji mobilnej zaczyna się zazwyczaj zaraz po jej stworzeniu. To właśnie wtedy pojawiają się pytania:

  • „Co dalej?”;
  • „Jak mam pozyskać użytkowników?”;
  • „Jak wyróżnić się na tle konkurencji?”;
  • „Jak ją monetyzować?” oraz wiele innych.

W aBooster naszym celem jest odpowiadanie na nie poprzez realizację odpowiednio dobranych działań. Wierzę, że doświadczenie Aleksandry i moje pozwolą nam skutecznie wspierać twórców oraz właścicieli aplikacji mobilnych w osiąganiu ich celów biznesowych – mówi Norbert Mazur.

Zmiany w ofercie aBooster

Do tej pory aBooster wspierał twórców i właścicieli aplikacji mobilnych w monetyzacji aplikacji za pomocą autorskiego pakietu SDK (Software Development Kit). Powstawał on we współpracy z największymi reklamodawcami na rynku. Teraz firma wprowadziła do oferty kolejne usługi:

  • User acquisition (UA). To realizacja kompleksowych kampanii dla aplikacji mobilnych, których celem jest pozyskanie nowych użytkowników. Obejmuje to proces od stworzenia kreacji, przez przygotowanie strategii, konfigurację i wdrożenie, po optymalizację. Firma Współpracuje w tym zakresie z wieloma sieciami reklamowymi, nie tylko Google i Meta.
  • App Store Optimization (ASO). Realizacja procesu zwiększania widoczności aplikacji w sklepach takich jak: Google Play, App Store czy Huawei AppGallery. Następuje to poprzez m.in. dobór i optymalizację słów kluczowych, wsparcie we właściwym przygotowaniu i doborze zasobów kreatywnych czy wdrożenie strategii recenzji.
  • Konsulting w zakresie użyteczności i monetyzacji aplikacji mobilnych. Jest realizowany na podstawie audytów analitycznych, UX i procesów sprzedażowych.
  • 2
Aleksandra Keller

Aleksandra Keller

Aleksandra Keller i Norbert Mazur w aBooster

Norbert Mazur



Reklama