IAB HowTo: Join the Game. Kolejna edycja konferencji o marketingu gamingowym już 14 września!
  • 0
  • 1
21.08.2022

IAB HowTo: Join the Game. Kolejna edycja konferencji o marketingu gamingowym już 14 września!

Jak metaverse zmienia podejście do obecności reklamodawców w digitalu? Jak wiele wspólnego mają użytkownicy metaverse z graczami? Jak wykorzystać te podobieństwa w działaniach marketingowych? Czy e-sport jest gotowy na sponsoring sportowy? Jak prowadzić działania ze streamerami i influencerami gamingowymi? O tym i wielu innych zagadnieniach opowiedzą najlepsi branżowi eksperci podczas konferencji IAB HowTo: Join the Game.

Już 14 września odbędzie się IAB HowTo: Join the Game – wydarzenie dla zainteresowanych profesjonalnym wykorzystaniem e-sportu i gamingu. Miejsce: Esport Spot w warszawskiej Elektrowni Powiśle.

Ideą tegorocznej konferencji jest przedstawienie spektrum możliwości działań marketingowych w obszarze gamingu i e-sportu, które pojawiły się w postpandemicznej rzeczywistości. Przybliżona zostanie również tematyka metaverse, która od lat obecna jest w obszarze gier. Do tej pory jednak jej potencjał nie był mocno eksploatowany.

Gaming daje wiele możliwości interakcji z grupą graczy, która pod względem demograficznym jest mocno zróżnicowana. Odpowiednio dobrane narzędzia pozwalają przy tym na bardzo precyzyjne jej targetowanie. Na tegorocznym spotkaniu pojawią się też wystąpienia związane z:

  • influencerami gamingowymi;
  • narzędziami i mechanizmami, które sterują e-sportem i gamingiem.

Podczas IAB HowTo: Join the Game można będzie:

  • Dowiedzieć się, czym jest influencer whitelisting oraz dlaczego na influencerów gamingowych warto patrzeć szerzej i wykorzystywać ich potencjał w budowaniu komunikacji marek.
  • Zauważyć, że koncepcja metaverse od lat jest obecna w grach wideo, a jego użytkownicy mają wiele wspólnego z graczami. Grupy te znacząco się pokrywają, a wynikający z tego potencjał można wykorzystać w działaniach marketingowych.
  • Poznać możliwości, jakie daje sponsoring wydarzeń w obszarze gamingu i e-sportu.
  • Nauczyć się, jak skutecznie łączyć marki z gamingiem oraz gaming z markami, tak by spotkało się to z pozytywnym odbiorem społeczności.

Pasjonujący świat e-sportu i gamingu nieustannie się zmienia i transformuje. Dzięki temu cały czas podsuwa zarówno agencjom specjalizującym się w gamingu, jak i marketerom ogromne spektrum możliwości i narzędzi. Wszystko to, by wykorzystywać go do crossowania marek. Najbliższa gamingowa edycja IAB HowTo to kolejne już wydarzenie o tej tematyce, a prelegenci wciąż mają wiele do przekazania. Jestem przekonana, że tegoroczna konferencja będzie ciekawa zarówno dla weteranów, jak i dla osób, które wejście w gaming mają dopiero przed sobą – mówi Justyna Oracz, We!Re Fantasy, szefowa Grupy Roboczej IAB Gry i Esport.

Wśród ekspertów występujących podczas konferencji znajdą się m.in.:

  • Karolina Bąkowska, GoldenSubmarine;
  • Justyna Oracz, We!Re Fantasy;
  • Tomasz Przeździecki, _Game Changer;
  • Jakub Kozłowski, We!Re Fantasy;
  • Piotr Bombol, Gameset;
  • Karolina Diakowska, Gam3Rs X;
  • Kamil Górecki, Fantasyexpo;
  • Rafał Karwowski, Wavemaker;
  • Konrad Szerszeński, Wavemaker;
  • Marcin Klimczak, MediaCom Warszawa;
  • Jarosław Śmietana, Esport Spot;
  • Jacek Jankowski, Wirtualna Polska Media;
  • Patryk Stec, Sport.pl, Agora;
  • Jakub Mihilewicz, Reprise;
  • Paweł Modzelewski, HT NFT Gallery;
  • Xawery Konarski, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.

Wydarzenie adresowane jest w szczególności do marketerów, specjalistów komunikacji, brand managerów, którzy szukają sposobu komunikacji ich marek poprzez gaming. Udział mogą wziąć także pasjonaci gamingu i e-sportu oraz osoby, które chcą lepiej poznać ten świat.

Wydarzenie organizowane jest w ramach cyklu IAB HowTo

To wydarzenia inicjowane przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
Join the Game. Kolejna edycja konferencji o marketingu gamingowym

Join the Game. Kolejna edycja konferencji o marketingu gamingowym

21 sierpnia 2022

20 sierpnia 2022