Personalia

Agnieszka Dębicka na nowym stanowisku w Publicis – innovations & business solutions director

Agencja Publicis Worldwide Poland stworzyła nowe stanowisko – innovations & business solutions director. Powierzyła je Agnieszce Dębickiej, która dotychczas pełniła funkcję account supervisor.

Agnieszka Dębicka pracuje w agencji Publicis Worldwide Poland od 2015 r. Na stanowisku account supervisor kierowała zespołem obsługującym Michelin i odpowiadała za zintegrowaną komunikację marki na sześciu europejskich rynkach. Jest certyfikowanym facylitatorem warsztatów Design Sprint.

W swoim portfolio ma także pracę nad projektami dla klientów takich jak Hartmann czy Winiary. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała w agencjach Communication Unlimited oraz FCB Warsaw. Pracowała dla takich marek i firm, jak Ronson Development, Polskie Radio, Prima, Douwe Egberts, Totalizator Sportowy, Nivea czy Plac Unity City Shopping.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS. Pasjonuje się brazylijskim jiu-jitsu (BJJ), psychologią, Azją i podróżami z plecakiem.

Nowe stanowisko jest odpowiedzią agencji na coraz większe zapotrzebowanie klientów na realizację niestandardowych projektów. Takich, które wymagają:

  • łączenia kreatywności z nowymi technologiami;
  • interdyscyplinarnego podejścia;
  • poszukiwania nieoczywistych rozwiązań, które mają się przyczyniać do wzrostu biznesu.
  • 1
Agnieszka Dębicka na nowym stanowisku w Publicis – innovations & business solutions director

Agnieszka Dębicka na nowym stanowisku w Publicis – innovations & business solutions director



Reklama