Personalia

Marta Szufranowicz nową strategy director w agencji Gong

Do zespołu agencji Gong dołącza Marta Szufranowicz, obejmując stanowisko strategy director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.

Marta Szufranowicz przechodzi do Gonga z DDB, gdzie zajmowała stanowisko deputy strategic & business director. Pracowała dla takich klientów jak Volkswagen, Spotify, HBO Max, TikTok, T-Mobile czy Maspex. Współtworzone przez nią projekty wielokrotnie zdobywały nagrody KTR i Effie, w tym złote Effie w kategorii Long Term. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach JWT oraz TBWA.

To niezwykle ekscytujące dołączyć do tak wizjonerskiej i innowacyjnej agencji. W Gongu będę miała okazję nie tylko współtworzyć strategie marketingowe dla topowych marek. Będę również aktywnie uczestniczyć w rewolucji AI, która zmienia otaczającą nas, marketingową rzeczywistość. Jednak poza technologią najważniejsi zawsze są ludzie. I to na dołączenie do tak zgranego i niezwykle zaangażowanego zespołu cieszę się najbardziej! – mówi nowa strategy director.

To ogromny przywilej móc przekazać kierowanie strategią agencji komuś takiemu jak Marta. Jest osobą, której doświadczenie i podejście do strategii marketingowej sprawiają, że równie komfortowo się czuje w rozmowach o efektywności biznesowej z naszymi klientami, jak i w inspirującej pracy z działem kreacji. Gong jest dzisiaj dla wielu klientów agencją leadującą działania strategiczne i kreatywne ich marek. Naszą ambicją jest budowanie najbardziej innowacyjnego działu strategii i kreacji na rynku – komentuje Bartek Gołębiowski, założyciel i managing partner agencji Gong.

  • 1
Marta Szufranowicz

Marta Szufranowicz – strategy director w agencji Gong



Reklama