Personalia

Kamikaze wzmacnia kreację, Artur Sztarbało jako creative director

Pracę w agencji Kamikaze rozpoczyna Artur Sztarbało. Obejmuje funkcję creative directora. Będzie pracował w warszawskim biurze agencji.

Artur Sztarbało ma prawie 20-letnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji i rozwiązań marketingowych. Karierę rozpoczął w 2003 w dziale obsługi klienta w agencji BBDO Warszawa. Po kilku latach przeniósł się do działu kreacji na stanowisko copywritera. Tworzył zespół z duńskim art directorem Jacobem Engbergiem. W 2012 r. dołączył do nowo powstałego oddziału koreańskiej agencji Cheil w Polsce, obejmując funkcję creative directora. Wraz z CEO odpowiadał za rozwój agencji na rynku polskim i europejskim.

Od 2015 r. przez kilka lat mieszkał w Paryżu, działając jako kreatywny freelancer. Stamtąd włączył się w projekt budowy sieci agencji Brand New Galaxy jako business development director. Po powrocie do Polski od 2021 r. kreatywnie wspierał agencje Focus Nation, Bardzo i KHS.

Wśród klientów i marek, dla których pracował, są m.in. Samsung, Vectra, Lego, Lay’s, Pepsi, Snickers, Winterfresh, Orbit, Mercedes Benz, PZU, Telekomunikacja Polska, Velux, Gillette, 4F, Palette, Newsweek, Johnnie Walker czy Smirnoff.

Pojawienie się Artura w Kamikaze to nie tylko wzmocnienie sił kreatywnych naszej agencji. Konsekwentnie rozwijamy się w kierunku planowania i realizacji projektów międzynarodowych. Będąc częścią Altavia Group, mamy z nimi coraz częściej do czynienia. Wiemy, że Artur doskonale czuje się w wyzwaniach tego typu. Wnosi do agencji też fantastyczne doświadczenie – komentuje Michał Ryszkiewicz, CEO Kamikaze.

Agencja strategiczno-kreatywna (z digitalowym backgroundem) Kamikaze działa od szesnastu lat. Od końca 2017 r. jest częścią Grupy Altavia. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Bricomarche, Google, marki L’Oréal, Semilac, Danone, Super-Pharm, Kaufland Polska, marki Coty, Yves Rocher, a także Orange Polska czy Shell.

  • 1
Artur Sztarbało w Kamikaze

Artur Sztarbało w Kamikaze

 



Reklama