Opus B z nowym pozycjonowaniem, logo i systemem identyfikacji
  • 0
  • 1
29.01.2020

Opus B z nowym pozycjonowaniem, logo i systemem identyfikacji

Zespół agencji reklamowej Opus B rozpoczął 2020 r. od zmian. Firma zaprezentowała nowe pozycjonowanie, logo, system identyfikacji wizualnej oraz nowy sposób myślenia o markach.

„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.

Sprawiamy, że marki nabierają ostrości i stają się wyraziste dla odbiorców. Nasza komunikacja przywraca widoczność tym markom, które ją zatraciły, a także wspiera te, które dopiero muszą stać się widoczne. Jak? Opierając się na prostych ideach przedstawianych we właściwym kontekście i egzekwowanych z żelazną dyscypliną – mówi Witold Libera, strategy director w Opus B.

Wraz z wprowadzeniem nowego pozycjonowania agencja stawia na nowe logo i minimalistyczną identyfikację. Zmieniona identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać indywidualne podejście do pracy i projektów, które są tworzone dla klientów.

Najbardziej zauważalnym elementem jest nowe logo. Mimo że w całości złożone z liter, nie powstało na podstawie żadnego dostępnego fontu. Każdy znak został skonstruowany od nowa.

Istotną częścią nowej identyfikacji jest również zestaw ikon. Wzbogacają system, dodają mu emocji i w czytelny sposób osadzają go w świecie Internetu poprzez nawiązanie do emotikonów. Projekt jest na tyle elastyczny i uniwersalny, że doskonale odnajduje się w połączeniu z innymi stylistykami, które tak szybko zmieniają się we współczesnym świecie – mówi Piotr Olszewski, general creative director w Opus B.

Opus B to niezależna agencja reklamowa działająca na rynku od 1993 r.

  • 1
Opus B

Opus B zmienia się

29 stycznia 2020

28 stycznia 2020