Personalia

Dominik Wałęga nowym chief digital officerem w Havas Media Group

Do grona ekspertów agencji mediowej Havas Media Group dołącza Dominik Wałęga. Z początkiem grudnia objął stanowisko chief digital officera.

Dominik Wałęga to ekspert rynku mediów i reklamy z blisko 20-letnim doświadczeniem, z czego ponad 12 lat w obszarze digital. Specjalista od rozwoju biznesu i produktu, pozyskiwania klientów oraz inwestorów, zarządzania procesami wewnętrznymi. Wcześniej związany z takimi agencjami jak MEC (obecnie Wavemaker), San Markos czy Publicis Media.

W tej ostatniej pracował 13 lat na stanowiskach business director, head of search i media manager. Tam stworzył od podstaw dział SEM, SEO i performance. Był też odpowiedzialny za prowadzenie działań dla największych klientów agencji w zakresie performance marketingu.

Przez ostatnie 2 lata jako CEO z sukcesami rozwijał swój start-up Web2Metrics. W jego ramach stworzył 2 produkty. Są nimi:

  • Persometrics identyfikujący typy osobowości na bazie plików cookies,
  • Lydia, bot głosowy, który automatycznie rozmawia z klientem i weryfikuje jego zainteresowanie.

Laureat takich branżowych nagród za innowacje oraz efektywność, jak Innovation Award 2018 i 2019 czy Mix Award 2016 i 2018. Zdobywca wyróżnień Golden Arrow 2018 i 2019 oraz nominacji do nagrody Effie.

W Havas Media Group Dominik Wałęga obejmie stanowisko chief digital officera, zastępując na nim Aleksandrę Bujnowską. Do jego zadań będą należały:

  • rozwijanie kompetencji digitalowych agencji,
  • koordynacja wszystkich procesów digital w grupie spółek Havas Media Group,
  • wyznaczanie i wdrażanie standardów pracy,
  • nadzór merytoryczny nad przetargami,
  • wsparcie w pozyskiwaniu klientów digital,
  • rozwój oferty i produktów digitalowych w Havas Media Group.


Reklama