Personalia

Salony Agata z nowym dyrektorem ds. marketingu

Z początkiem listopada funkcję dyrektora ds. marketingu sklepów z meblami i wyposażeniem wnętrz Agata objął Krzysztof Wadas. Dotychczas był zastępcą dyrektora w dziale marketingu.

Z marką Agata jest związany od blisko czterech lat. Pracę w firmie rozpoczynał jako menedżer ds. marketingu. Następnie objął stanowisko zastępcy dyrektora, a od początku listopada pełni funkcję szefa zespołu.

Nowy dyrektor odpowiada kompleksowo m.in. za strategię marki oraz strategię komunikacji. Działem współzarządza z Angeliką Anusiewicz-Bochenek, zastępcą dyrektora ds. marketingu.

Krzysztof Wadas jest ekonomistą, psychologiem, trenerem biznesu i wykładowcą akademickim. Z marketingiem i sprzedażą zawodowo związany jest od ponad trzynastu lat. Wcześniej zajmował się m.in. strategią marki i komunikacji, zakupem mediów, kompleksowym planowaniem i realizacją działań internetowych czy rebrandingiem.

  • 1
Krzysztof Wadas, nowy dyrektor marketingu marki Agata

Krzysztof Wadas, nowy dyrektor marketingu marki Agata



Reklama