Personalia

Anna Adamczyk group account directorem w Carat Polska

Od listopada Anna Adamczyk pełni funkcję group account directora w Carat (Dentsu Aegis Network). Poprzednio zajmowała stanowisko communications managera.

Ma blisko 20-letnie doświadczenie w mediach. W Dentsu pracuje od 2001 r. Karierę w Grupie rozwijała w domu mediowym Carat.

Rozpoczęła pracę jako media planner, a po kilku latach awansowała na stanowisko seniorskie. W 2010 r. została communications managerem. Obsługiwała m.in. marki Adidas, Grupa Lotos, Reebok, Philips, SCA czy Simba Toys.

Jako communications manager odpowiadała za komunikację 360 stopni w obszarze kampanii mediowych, łączących media tradycyjne i cyfrowe. Koordynowała także projekty aktywacji konsumenckich i działania marek w mediach społecznościowych.

Zmiana stanowiska Anny Adamczyk wiąże się z pozyskaniem nowych klientów przez Carat oraz rozbudową zespołu, którym zarządza. Obecnie jako group account director opiekuje się klientami z branż: FMCG, ubezpieczeniowa oraz farmaceutyczna.

Ukończyła lubelski UMCS. W 2012 r. wspólnie z zespołem zdobyła brązowe oraz srebrne Effie za realizację kampanii dla marki Philips.



Reklama