Personalia

Mojca Tirš przechodzi z Cheil Poland do Abstra

Do firmy Abstra dołączyła Mojca Tirš, poprzednio związana z agencjami reklamowymi Cheil Poland i BBDO. Objęła stanowisko creative director. Będzie odpowiedzialna za rozwój zespołu kreatywnego i nadzór nad ofertami przygotowywanymi dla partnerów komercyjnych firmy.

Mojca Tirš ma 12-letnie doświadczenie pracy w branży kreatywnej. Karierę rozpoczęła w 2007 r. w agencji reklamowej BBDO. Przez 7 lat pracy doszła do stanowiska senior creative. W tym czasie pracowała dla marki Mercedes-Benz, sieci Vectra, jak również brandów należących do grup kapitałowych Mars i P&G.

W latach 2014–2019 jako creative director sprawowała nadzór nad liczącym ponad 20 osób działem kreacji w agencji Cheil Poland. Kluczowym klientem jej zespołu był Samsung. Inni klienci, dla których pracował jej zespół, to WOŚP, Benzina i Hankook.

W karierze zawodowej Mojca Tirš tworzyła kampanie zintegrowane w obszarach ATL, BTL, digital i social media. Realizowane przez nią działania były wyróżniane w polskich i zagranicznych konkursach reklamowych, m.in. Effie Awards, KTR, Golden Drum i Golden Arrow.

W Abstra jest odpowiedzialna za zbudowanie i rozwój zespołu kreatywnego oraz zarządzanie nim. Do innych jej obowiązków należy dbanie o:

  • jakość tworzonych projektów,
  • twórczą realizację strategii marketingowej partnerów komercyjnych – kreowanie, planowanie i inicjowanie koncepcji artystycznych zawartych w produkcjach.


Reklama