Personalia

Bartłomiej Wichniarz przechodzi z Deloitte do Questpass

W Questpass – start-upie realizującym działania reklamowe według idei questvertisingu – Bartłomiej Wichniarz obejmuje stanowisko PR & sales executive. Będzie odpowiadał za relacje z mediami i kluczowymi reklamodawcami.

Zdecydowałem się na zmianę środowiska z korporacyjnego na start-upowe, ponieważ cenię błyskotliwe rozwiązania, które w dłuższej perspektywie mogą zmienić rynek. Wydaje się, że rozwój tradycyjnych produktów reklamowych jest u kresu możliwości. Z kolei nadchodzący kryzys ekonomiczny może zmienić całą strukturę wydatków reklamowych. W sytuacji niepewności na rynku na znaczeniu zyskują mierzalne formy reklamowe, a taką bez wątpienia jest questvertising – mówi Bartłomiej Wichniarz.

W latach 2010–2017 Wichniarz pełnił funkcję kierownika sprzedaży Telewizji Polskiej w jednostce odpowiadającej za online TVP. Doświadczenie zdobywał też w kilku warszawskich agencjach PR-owych oraz jako rzecznik prasowy i PR manager związku sportowego. Ostatnie lata spędził w Deloitte. Zajmował się sprzedażą i rozwojem produktów prawnych oraz podatkowych w sektorze publicznym.

Questpass zapowiada, że w nieodległym czasie można spodziewać się kolejnych transferów osobowych oraz inwestorskich dotyczących spółki.

  • 1

Bartłomiej Wichniarz – PR & sales executive w Questpass

 



Reklama