Personalia

Paweł Kurtycz w agencji Leo Burnett Warszawa

Paweł Kurtycz jako senior strategy planner w agencji Leo Burnett wesprze zespół kierowany przez Bartka Hanusa, strategy directora.

Paweł Kurtycz jest związany z branżą reklamową od 2003 r. Strategiem był m.in. w agencjach Leo Burnett i Ogilvy. Od 2013 r. przez 9 lat związany był z agencją Isobar.

Pracował przy tworzeniu strategii komunikacyjnych w wielu branżach, także tych z zakresu B2B. Na swoim koncie ma nagrody branżowe Effie, m.in. za kampanie marek Play i Skoda. We wszelkich działaniach stara się łączyć media tak, by tworzyć holistyczne ekosystemy komunikacyjne. Pasjonat poszukiwania prawdziwych insightów. Tych odkrywających nieoczywiste zachowania ludzi, co prowadzi do znalezienia rozwiązań kreatywnych, które zachęcą do refleksji potencjalnego odbiorcę.

– Paweł jest świetnym strategiem, który potrafi w sposób kompleksowy tworzyć spójny ekosystem komunikacyjny oparty na jednej idei. Umie przy tym skutecznie łączyć bogatą wiedzę i doświadczenia związane ze stosowaniem komunikacji 360 stopni z solidnym insightem. Te umiejętności wpisują się w podejście komunikacyjne Leo Burnett. Zgodnie z nim dobre zrozumienie odbiorców to podstawa dla rozwiązań zmieniających ich zachowania – powiedział Bartek Hanus, strategy director w Leo Burnett Warszawa.

  • 1
Paweł Kurtycz w agencji Leo Burnett Warszawa

Paweł Kurtycz w agencji Leo Burnett Warszawa



Reklama