Personalia

Agnieszka Gajzler dołączyła do Wirtualnej Polski jako dyrektor media product & business growth

10 stycznia 2022 r. do Wirtualnej Polski dołączyła Agnieszka Gajzler. Objęła stanowisko dyrektora media product & business growth. Będzie odpowiadać za strategię i rozwój portfolio produktu mediowego.

Agnieszka Gajzler ma 19-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Ostatnie 3 lata pracowała w TVN Media. Czuwała nad strategią i rozwojem Grupy TVN Discovery w nowych obszarach internetowych.

Wcześniej związana była z Dentsu Aegis Network. Odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat i współzarządzała nim, rozwijała produkty własne z zakresu analityki treści w ramach Dentsu czy zarządzała pionem international social media spółki Isobar. Członkini zarządu International Content Marketing Forum. Prezeska Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

W Wirtualnej Polsce skupi się na wyznaczaniu kierunków strategii i działań marki w kluczowych obszarach produktowych. Będzie też usprawniać badania i analizy w ich obrębie.

Podlega Marcinowi Malickiemu, dyrektorowi obszaru media & subscriptions product, który od stycznia dołączył do zespołu zarządzającego Wirtualnej Polski Media.

  • 1
Agnieszka Gajzler

Agnieszka Gajzler



Reklama