Personalia

Kacper Studencki nowym dyrektorem marketingu BMW w Polsce

1 stycznia 2022 r. stanowisko dyrektora marketingu BMW w Polsce objął Kacper Studencki. W nowej roli będzie odpowiadać za tworzenie strategii marketingowej marki oraz nadzór nad jej realizacją.

Kacper Studencki dołączył do zespołu BMW Group Polska ponad 6 lat temu. Na stanowisku brand managera odpowiadał m.in. za zarządzanie komunikacją marki BMW w mediach i działaniami zespołu w obszarach: digital, social media oraz dealer & aftersales marketingu.

Kampanie realizowane przez prowadzony przez niego zespół przyczyniły się do sukcesów biznesowych BMW. Były wyróżniane nagrodami branżowymi, w tym Effie, Golden Arrow czy Mixx Awards. Długofalowa strategia komunikacji doprowadziła do osiągnięcia w 2021 r. silnej pozycji marki w segmencie premium. Znalazło to odzwierciedlenie w zajęciu najwyższej lokaty z perspektywy rozpoznawalności marki („Brand Monitor”, marki premium, GfK 2021), pożądania marki (TGI, Q1–Q3 2021) oraz wśród zapytań w wyszukiwarce Google.

Studencki jest absolwentem zarządzania w The Swiss Hotel Management School oraz University of Derby. Przed dołączeniem do BMW Group był związany z Sony. Jako communication manager odpowiadał za komunikację marki w kanale retail (ATL, BTL, CRM).

  • 1
Kacper Studencki

Kacper Studencki



Reklama