Personalia

Magdalena Strobel obejmuje stanowisko head of marketing & PR w Dentsu Polska i CEE

W styczniu Magdalena Strobel objęła stanowisko head of marketing & PR w Dentsu Polska i CEE. Do jej głównych obowiązków należeć będzie przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji grupy oraz utrzymanie spójności komunikacyjnej w całym regionie CEE. Do firmy przeszła z The Walt Disney Company, gdzie pełniła funkcję marketing directora CE.

Stawiamy na dalszą integrację naszej grupy w ramach struktur w regionie CEE. Potrzebowaliśmy lidera, który wesprze rozwój naszego biznesu i zapewni mu spójność komunikacyjną. Magda ma bogate doświadczenie. Doskonale rozumie wartość płynącą z transformacji i digitalizacji. Wierzę, że wykorzysta w pełni zdobyte doświadczenie – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Polska i CEE.

Magdalena Strobel z marketingiem B2C i B2B związana od ponad dwudziestu lat. Przez ostatnie 11 lat pracowała w branży telewizyjnej i zarządzała takimi markami, jak Disney, National Geographic i Fox w krajach Europy Środkowej. Wcześniej związana była z firmą Unilever, gdzie zarządzała markami Dove, Timotei, Lipton i Saga.

To absolwentka ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim, menadżerskich studiów podyplomowych na SGH, uczestniczka Professional Postgraduate Diploma in Marketing oraz wyróżniona certyfikatem DIMAQ Professional.

W Dentsu podlegać jej będzie dwóch managerów w Polsce:

  • Igor Żytka jako corporate communications manager będzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną w Polsce i regionie CEE,
  • Anna Tokarek, dotychczas odpowiedzialna za PR linii biznesowej creative Dentsu Polska, będzie czuwać nad kompleksową komunikacją zewnętrzną w naszym kraju jako external communications manager.

W kolejnych krajach CEE struktury marketingu i komunikacji będą rozwijane i powiększane, analogicznie do Czech i Słowacji, gdzie za PR i komunikację odpowiada Veronika Boraková.

  • 1
Magdalena Strobel

Magdalena Strobel



Reklama