Personalia

Aleksandra Chalimoniuk dyrektorem komunikacji OTCF

Do zespołu OTCF dołączyła Aleksandra Chalimoniuk. Jako PR director poprowadzi dział odpowiadający za budowanie wizerunku firmy i jej marek.

Od września 2021 r. przejęła odpowiedzialność za:

  • komunikację korporacyjną OTCF oraz posiadanych przez firmę marek, m.in. 4F, 4F Fuel,
  • komunikację działań Fundacji 4F Pomaga i prowadzone projekty.

Do podstawowych zadań nowej PR director należeć będzie komunikacja zewnętrzna w Polsce oraz na kluczowych rynkach zagranicznych, gdzie firma kontynuuje ekspansję.

Aleksandra Chalimoniuk ma za sobą prawie 20 lat doświadczeń zawodowych. Ostatnie lata spędziła, realizując projekty komunikacyjne dla międzynarodowych firm z różnych sektorów. Przed dołączeniem do OTCF pełniła m.in. funkcję doradcy zarządu ds. komunikacji sklepów Komfort oraz dyrektora komunikacji i PR sklepów Jysk. Była także dyrektorem komunikacji i PR producenta mięsa i wędlin Sokołów.

Wcześniej przez 10 lat pracowała jako dziennikarka TVN. Tworzyła cykle tematyczne „To cud, że żyję” i „Sportowcy na emeryturze” w „Dzień Dobry TVN”, a także współtworzyła program „Dzień po dniu w TVN 24”. Realizowała też reportaże do programów „Czarno na białym”, „Polska i świat” i „Prosto z Polski”.

W czasie pandemii stworzyła cykl „Popraw koronę – nowa rzeczywistość w praktyce”, przy którego tworzeniu współpracuje z Sekielski Brothers Studio. Podczas wywiadów publikowanych w kanale YouTube i jako podcasty rozmawia z zaproszonymi gośćmi m.in. o radzeniu sobie z kryzysami, przezwyciężaniu trudności i wellbeingu, o codzienności, pracy i dbaniu o zdrowie w erze długowieczności, jak też o roli nowych technologii w tym aspekcie.

Jest laureatką nagród i wyróżnień, m.in. Kryształowego Pióra – drugiej nagrody w konkursie „Depresja – przełamać tabu” za reportaż „Depresja u dzieci” i wyróżnienia dla TVN24 za podejmowanie tematyki zdrowotnej w stacji newsowej. Otrzymała także główną nagrodę „Out of the box” w konkursie Siła Przyciągania Pulsu Biznesu, nagrodę główną w kategorii najlepsze wideo wizerunkowo-rekrutacyjne w konkursie EB Stars – obie za „Jysk vlog” w 2019 r. Ma na koncie również nagrody w konkursie EB Kreator – drugie miejsce dla najlepszej kampanii social media za „Jysk vlog” oraz wyróżnienie za zakładkę „Kariera” na stronie marki Sokołów w 2017 r. W 2016 r. znalazła się w czołowej dziesiątce finału konkursu Sukces Pisany Szminką w kategorii sukces w korporacji.

  • 1
Aleksandra Chalimoniuk

Aleksandra Chalimoniuk



Reklama