Personalia

Dawid Kaźmierczak w agencji Przestrzeń tworzy nową ofertę social media & content

Dawid Kaźmierczak, do niedawna social media & PR director w 180heartbeats + Jung v. Matt, w styczniu 2022 r. dołączył do zespołu Przestrzeni. Będzie tworzyć nową ofertę dotyczącą kreatywnej komunikacji w kanałach social media & digital.

Jak podkreśla Kaźmierczak, chodzi o zupełnie nowy sposób myślenia o tworzeniu treści dla marek.

Parafrazując klasyka, najlepszy content nie wygląda jak reklama. Nikt nie chce konsumować nachalnych komercyjnych treści w Internecie. Content, nie reklama – właśnie to coraz częściej słyszymy od klientów. Jednak aby tworzyć treści w inny sposób niż „tradycyjną” reklamę, potrzebny jest też inny sposób pracy, inny zestaw talentów. Właśnie finalizujemy tworzenie zupełniej nowej oferty na rynku. Szczegóły niebawem – mówi.

To znaczące wzmocnienie kompetencji zarządczych i kreatywnych w tym zakresie w strukturach Przestrzeni. Kaźmierczak był liderem projektów social media & PR m.in. dla Zalando, Burger Kinga, BNP Paribas, a wcześniej w McCann dla marek Mastercard oraz Storytel. W 2021 r. współtworzone przez niego kampanie zostały nagrodzone dwiema z trzech nagród Best of Facebook, ośmioma mieczami KTR, nominacją na Cannes Lions oraz międzynarodową nagrodą Webby Awards.

Dawid Kaźmierczak jest członkiem kapituły Papaya Young Directors oraz pomysłodawcą i współtwórcą kategorii Vertical Stories. W 2021 r. wraz z Newonce.radio stworzył audycję „#ADventures”, w której rozmawia z przedstawicielami branży kreatywnej.

  • 1
Dawid Kaźmierczak w agencji Przestrzeń

Dawid Kaźmierczak w agencji Przestrzeń



Reklama