Personalia

Przemysław Kuraczyk dołączył do firmy Kantar jako head of CX

Rozwijaniem badań CX w Kantarze zajmie się Przemysław Kuraczyk. Dołączył do zespołu jako head of CX na początku stycznia 2022 r.

Przemysław Kuraczyk od czternastu lat zaangażowany jest w projekty związane z poprawą doświadczeń konsumentów w obszarach obsługi, sprzedaży, oferty i komunikacji. W pracy koncentruje się na całościowym rozwoju procesów biznesowych służących budowaniu relacji z konsumentami.

Współtworzył strategię CX i projekty transformacji Customer Centricity. Fan nowych technologii i wdrażania rozwiązań digitalowych w codzienne doświadczenia konsumentów. Doświadczenia zdobywał w największych firmach telekomunikacyjnych w Polsce (Orange, Play, UPC) oraz w branży ubezpieczeń inwestycyjnych (Vienna Life).

Słuchając naszych klientów, jesteśmy zdeterminowani, żeby zmieniać i unowocześniać naszą ofertę w zakresie badań CX. Chcemy skupić się m.in. na takich obszarach, jak konsulting strategiczny, digital experience konsumentów i naszym partnerstwie z dostawcami platform specjalizujących się w tzw. experience managemencie.

Jestem przekonany, że obecność Przemka w Kantarze wzmocni te procesy, nada im odpowiednią dynamikę. Pomoże też w transformacji z klasycznego modelu badań CX do modelu business of experience. Wkrótce będziemy informować naszych klientów, jak badania realizowane przez zespół Przemka pomogą im rozwijać biznes i zmieniać czy projektować doświadczenia konsumentów – mówi Kamil Michalski, managing director, Kantar Polska.

  • 1
Przemysław Kuraczyk

Przemysław Kuraczyk



Reklama