2 1 0 0 0 3.06.2008 Patryk GutNajwiększy rysunek świata?Szwedzki artysta Erik Nordenankar postanowił „namalować” swój autoportret z niespotykanym rozmachem. Zamiast malarskiego płótna – prawie cała planeta, zamiast pędzli – GPS. W marcu wysłał walizkę zawierającą odbiornik nawigacji satelitarnej w ściśle zaplanowaną podróż. Firma kurierska DHL przewoziła przesyłkę dokładnie według jego wskazań. Przebywszy 110 664 kilometry na 6 kontynentach i w 62 krajach, po 55 dniach bagaż wrócił do Sztokholmu. Zapisana przez GPS trasa jego podróży utworzyła portret artysty – największy rysunek świata. I cała podróż na dodatek była fikcją. marketing szeptany
0 2 0 0 2 20.05.2009 Anna HałaczkiewiczPłatny prosumentJak wiadomo, trudne czasy wymagają nowych rozwiązań. Obecnie panujący kryzys boleśnie dotknął konsumentów i postawił przed nimi nowe wyzwania. Okazało się jednak, że „konsument potrafi”, a w czasach kryzysu może również zarabiać, zamiast jedynie wydawać. Dla agencyjnych „operatorów e-PR” nadeszły ciężkie czasy. marketing szeptany
0 3 0 0 0 12.07.2017 Jakub MüllerPióra do wynajęcia. Czy płatne komentarze online zwiększają sprzedaż?Płatne komentarze to dla wielu plaga Internetu. Dla innych narzędzie – tanie, szybkie i łatwo dostępne. Reklamodawcy płacą za fałszywą szeptankę. Nie wiadomo tylko, czy zwiększają sprzedaż proporcjonalnie do zainwestowanego budżetu. marketing społecznościowy marketing szeptany
0 1 0 0 1 28.10.2010 Fiolka NajdenowiczBezcenna szczerość konsumentaReklama dopada nas wszędzie. Nawet kasownik w warszawskim metrze zdobi Pirania 3D i strach rękę zbliżyć… Każdy z nas musiał wypracować sobie sposoby na przetrwanie piętnastominutowej przerwy reklamowej podczas interesującego filmu w telewizji. Salwowanie się ucieczką do innego pomieszczenia do niedawna było kompletnie bezskuteczne, gdyż ktoś sprytnie wymyślił, że dźwięk emitowanych reklam musi zagłuszyć startujący odrzutowiec… marketing szeptany
0 4 0 0 0 20.01.2012 Michał SiejakAkcje WoMM z udziałem liderów opiniiLiderzy opinii to osoby wywierające zdecydowanie największy wpływ na preferencje, opinie i decyzje zakupowe reszty społeczeństwa. W zależności od kategorii produktowej stanowią oni ok. 12–13% najważniejszych dla marki konsumentów. Jak ich zdefiniować, gdzie szukać, jak motywować? Co trzeba wziąć pod uwagę, planując akcję, w której odegrają oni istotną rolę? marketing szeptany
1 1 0 0 4 20.11.2008 Ewa PaduchMarketing według Guns N’ RosesPrędzej w Chinach zapanuje demokracja niż ukaże się nowa płyta Guns N’ Roses! Przekorny tytuł już sam w sobie jest znakomitą promocją najnowszego krążka amerykańskiej grupy, a kampania marketingowa, która pochłonęła 13 milionów dolarów, urasta do miana najdłuższej w branży muzycznej. marketing szeptany