Marketing według Guns N’ RosesMarketing według Guns N’ RosesMarketing według Guns N’ RosesMarketing według Guns N’ Roses

Marketing według Guns N’ Roses

Marketing według Guns N’ Roses
Ewa Paduch

Ewa Paduch

-

Ewa Paduch

Ewa Paduch

Prędzej w Chinach zapanuje demokracja niż ukaże się nowa płyta Guns N’ Roses! Przekorny tytuł już sam w sobie jest znakomitą promocją najnowszego krążka amerykańskiej grupy, a kampania marketingowa, która pochłonęła 13 milionów dolarów, urasta do miana najdłuższej w branży muzycznej.

Fani Guns N’ Roses już od siedemnastu lat czekają na to historyczne wydarzenie: na zapowiadany album „Chinese Democracy”. Pierwsza zapowiedź płyty miała miejsce w latach 90., kiedy to zaczęły się prace nad albumem; kolejne premiery przesuwano z miesiąca na miesiąc i z roku na rok. Oficjalne źródła podają, że „Chinese Democracy” trafi na półki sklepów muzycznych w USA 23 listopada 2008 r.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja