Płatny prosumentPłatny prosumentPłatny prosumentPłatny prosument

Płatny prosument

Płatny prosument
Anna Hałaczkiewicz

Anna Hałaczkiewicz

-

Anna Hałaczkiewicz

Anna Hałaczkiewicz

Jak wiadomo, trudne czasy wymagają nowych rozwiązań. Obecnie panujący kryzys boleśnie dotknął konsumentów i postawił przed nimi nowe wyzwania. Okazało się jednak, że „konsument potrafi”, a w czasach kryzysu może również zarabiać, zamiast jedynie wydawać. Dla agencyjnych „operatorów e-PR” nadeszły ciężkie czasy.

Stało się tak m.in. dzięki powstaniu portalu Hollrr.com. Zamysłem jego twórców było stworzenie platformy, za pomocą której konsumenci będą mogli rozsiewać informacje o produktach, które lubią, budując wokół nich społeczność wyznawców. Ma to dotyczyć mało znanych lub nowych produktów niewielkich firm, które ich zdaniem zasługują na sukces.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja