0 1 0 0 0 4.02.2003 Elżbieta BromskaNago, ale w Nike’achScena: mężczyzna, zupełnie nagi, nie licząc butów Nike Shox i piłkarskiego szalika, biegnie przez boisko, ścigany przez policjantów a dopingowany przez tłum. Gliniarze nie mogą go dogonić: uciekinier zyskuje nad nimi przewagę dzięki swoim butom. Oto główny pomysł reklamy Nike, właśnie podbijającej Amerykę. marketing szeptany
0 1 0 0 0 4.02.2003 Wojciech KaczmarekMarketingowa przygoda wahadłowcaZaledwie kilka miesięcy temu pojawiła się plotka, że Pepsi negocjowała zakup biletu na rosyjski wahadłowiec. Efektem mógłby być największy promocyjny oddźwięk w historii marketingu – wart, jak podawano, równowartość 120 mln złotych. A gdyby szczęśliwy zwycięzca sponsorowanego przez markę reality show znalazł się na pokładzie Columbii? marketing szeptany
0 1 0 0 0 11.02.2003 Hubert ZientekSzok PR kwadratPowiem wam jak to się robi. Otóż przed wydaniem książki, płyty czy czegokolwiek, co na rynku znalazłoby szerokie rzesze potencjalnych nabywców, wystarczy zapromować się w sposób szokujący, niewiarygodny i przede wszystkim tani. Nikomu do tej pory nieznana firma Clonaid obwieściła światu, że jako pierwsza zdołała sklonować dziecko. marketing szeptany
0 1 0 0 0 18.02.2003 Casper HaringMadonna rozpoczyna krwawą kampanię antywojennąW swym nowym wideoklipie Madonna występuje w stroju komandosa i rzuca granatami w rytmie techno. Teledysk prezentuje również zdjęcia irackich dzieci oraz kobiet i mężczyzn pozbawionych kończyn. W branży mówi się, że może to być najostrzejsza w historii kampania antywojenna. marketing szeptany
0 1 0 0 0 20.03.2003 Casper HaringSprytne zagrania MadonnyNowy singiel Madonny "American Life" prawdopodobnie dotrze do fanów w momencie, gdy pierwsze bomby spadną na Irakijczyków. Dzięki współczesnej technice Madonna pokazuje, że jest jednym z najlepszych marketerów maksymalnie wykorzystujących marketing kierowany wydarzeniami. marketing szeptany
0 1 0 0 0 22.05.2003 Paweł CiemniewskiDużo kupujemy, czytamy coraz mniejNiestety, proszę państwa, książki w naszym kraju czyta coraz mniej osób. Według badań, przeciętny Polak „zalicza” jedną książkę rocznie, a to i tak zaokrąglając w górę. Mimo to rynek wydawniczy wciąż się rozwija, pojawiają się również nowe sposoby na zainteresowanie klientów książkami – rabaty czy pakiety 2 w 1. marketing szeptany