5 8 0 0 0 9.10.2013 Kamila PokójKleenex przewidzi katarJak przyciągnąć uwagę klientów? Dobrze sprawdzają się wyróżniające strony i aplikacje – im bardziej interaktywne i inne od tych stosowanych przez konkurencję, tym lepiej. Kleenex postawił na prognozowanie kataru: Achoo by Kleenex podpowiada, kiedy możemy złapać przeziębienie lub grypę. marketing relacji
3 1 0 0 0 2.07.2014 QuestusInny wymiar konkurowania – kultura organizacyjna i relacje z klientami (case study Astor)Wszystko zaczęło się od sterownika programowalnego marki GE, który z USA przysłał mu brat. Stefan Życzkowski, prezes i założyciel firmy Astor szybko zorientował się, że aby mógł zrobić z niego użytek, potrzebuje olbrzymiej wiedzy. Postanowił, że tę wiedzę zdobędzie i na tym oprze swój biznes. marketing relacji
1 9 0 0 5 30.10.2012 Michał SiejakInbound marketing – sensowna nowość czy kolejne puste marketingowo pojęcie?Inbound marketing to jedno z najmodniejszych obecnie pojęć w świecie marketingu. Do takich nowości należy podchodzić ze sceptycyzmem, zakładając, że bardziej służą one interesom firm, które o nich mówią, niż stanowią jakąkolwiek rewolucję w danej dziedzinie. Taka perspektywa pozwala lepiej przyjrzeć się samemu pojęciu, jak i narzędziom, które wchodzą w jego zakres. content marketing marketing relacji
0 2 0 0 2 2.03.2011 Maciej StanuschCzy wirtualni doradcy zastąpią ankieterów?Polskie firmy coraz częściej wykorzystują wirtualnych doradców w roli narzędzia badawczego służącego do analizy zachowań konsumenckich. Wirtualny doradca, inaczej zwany wirtualnym asystentem lub chatbotem, umieszczony na firmowej stronie internetowej może pełnić funkcję ankietera prowadzącego wywiady kwestionariuszowe z respondentami w Internecie. Wirtualny ankieter jest zaprogramowany na zdobywanie informacji o osobach odwiedzających serwis WWW. Chatbot prowadzi swobodny dialog, zadaje pytania oraz zapisuje rozmowy. marketing relacji
0 1 0 0 0 27.01.2005 Paweł St. WęgrzynJak w życiu – liczy się partnerstwo, zaufanie i lojalnośćPodstawową zasadą, którą zawsze kieruję się w pracy, jest relationship marketing, oparty na tworzeniu potencjału rynkowego na płaszczyźnie dobrych relacji i partnerstwa z ewentualnym odbiorcą. Prawidłowe wzajemne relacje przekładają się bowiem bezpośrednio na budowanie zaufania i osiąganie szeroko rozumianej lojalności klientów. Dotyczy to zarówno marketingu zewnętrznego, właściwego, aktywującego sprzedaż, jak również marketingu wewnętrznego – opierającego się na kreowaniu własnych strategii wewnątrz firmy, a zmierzającego do pełnego przekonania wszystkich pracowników działu marketingu i współpracujących z nim działów o słuszności idei i wizji marketingowych. Pełne zaufanie, wiara i przekonanie otoczenia o słuszności podejmowanych działań w znacznym stopniu przekładają się na końcowy wynik kampanii marketingowych. marketing relacji
0 1 0 0 0 10.02.2005 Marcin BujnowiczZa kilka lat powiem – to wszystko zaczęło się od jednego człowiekaWizja - pragnienie M.Bujnowicza Zbudować organizację know-how opartą na ludzkiej wiedzy i kreatywności, która pozwoli na rozwiązywanie złożonych i niestandardowych problemów organizacyjnych oraz personalnych. Wszystko w myśl zasady, że nieważny jest produkt, lecz grupa odbiorców: to w tej grupie należy wzbudzić „ssanie” określonych produktów lub usług, bez wywierania na nią jakiegokolwiek nacisku. marketing relacji