Jak przyciągnąć uwagę klientów? Dobrze sprawdzają się wyróżniające strony i aplikacje – im bardziej interaktywne i inne od tych stosowanych przez konkurencję, tym lepiej. Kleenex postawił na prognozowanie kataru: Achoo by Kleenex podpowiada, kiedy możemy złapać przeziębienie lub grypę.
Prognozy brandu Kimberly-Clark oparte są na danych amerykańskich Centers for Disease Control oraz algorytmach wyliczających prawdopodobieństwo zachorowania w dniu odwiedzenia strony oraz w ciągu 7, 14 i 21 dni.
Strona My-achoo.com została uruchomiona pod koniec września i przepowiada katar jedynie mieszkańcom Stanów Zjednoczonych – należy podać stan lub kod pocztowy miejsca zamieszkania oraz odpowiedzieć na pytanie, czy któryś z domowników jest w trakcie choroby.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.