Kleenex przewidzi katarKleenex przewidzi katarKleenex przewidzi katarKleenex przewidzi katar

Kleenex przewidzi katar

Kleenex przewidzi katar
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Jak przyciągnąć uwagę klientów? Dobrze sprawdzają się wyróżniające strony i aplikacje – im bardziej interaktywne i inne od tych stosowanych przez konkurencję, tym lepiej. Kleenex postawił na prognozowanie kataru: Achoo by Kleenex podpowiada, kiedy możemy złapać przeziębienie lub grypę.

Prognozy brandu Kimberly-Clark oparte są na danych amerykańskich Centers for Disease Control oraz algorytmach wyliczających prawdopodobieństwo zachorowania w dniu odwiedzenia strony oraz w ciągu 7, 14 i 21 dni.

Strona My-achoo.com została uruchomiona pod koniec września i przepowiada katar jedynie mieszkańcom Stanów Zjednoczonych – należy podać stan lub kod pocztowy miejsca zamieszkania oraz odpowiedzieć na pytanie, czy któryś z domowników jest w trakcie choroby.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja