Podstawową zasadą, którą zawsze kieruję się w pracy, jest relationship marketing, oparty na tworzeniu potencjału rynkowego na płaszczyźnie dobrych relacji i partnerstwa z ewentualnym odbiorcą. Prawidłowe wzajemne relacje przekładają się bowiem bezpośrednio na budowanie zaufania i osiąganie szeroko rozumianej lojalności klientów. Dotyczy to zarówno marketingu zewnętrznego, właściwego, aktywującego sprzedaż, jak również marketingu wewnętrznego – opierającego się na kreowaniu własnych strategii wewnątrz firmy, a zmierzającego do pełnego przekonania wszystkich pracowników działu marketingu i współpracujących z nim działów o słuszności idei i wizji marketingowych. Pełne zaufanie, wiara i przekonanie otoczenia o słuszności podejmowanych działań w znacznym stopniu przekładają się na końcowy wynik kampanii marketingowych.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.