Inbound marketing – sensowna nowość czy kolejne puste marketingowo pojęcie?Inbound marketing – sensowna nowość czy kolejne puste marketingowo pojęcie?Inbound marketing – sensowna nowość czy kolejne puste marketingowo pojęcie?Inbound marketing – sensowna nowość czy kolejne puste marketingowo pojęcie?
Zapewnić wartość i dać się znaleźć. Proste (fot. Pixabay)

Inbound marketing – sensowna nowość czy kolejne puste marketingowo pojęcie?

Inbound marketing – sensowna nowość czy kolejne puste marketingowo pojęcie?
Michał Siejak

Michał Siejak

-

dyrektor zarządzający, 6ix WoMM & Social Media / E_misja Interactive 360 / NuOrder Group

Michał Siejak

Michał Siejak

dyrektor zarządzający
6ix WoMM & Social Media / E_misja Interactive 360 / NuOrder Group

Inbound marketing to jedno z najmodniejszych obecnie pojęć w świecie marketingu. Do takich nowości należy podchodzić ze sceptycyzmem, zakładając, że bardziej służą one interesom firm, które o nich mówią, niż stanowią jakąkolwiek rewolucję w danej dziedzinie. Taka perspektywa pozwala lepiej przyjrzeć się samemu pojęciu, jak i narzędziom, które wchodzą w jego zakres.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się