Inny wymiar konkurowania – kultura organizacyjna i relacje z klientami (case study Astor) - Marketing przy Kawie
Inny wymiar konkurowania – kultura organizacyjna i relacje z klientami  (case study Astor)Inny wymiar konkurowania – kultura organizacyjna i relacje z klientami  (case study Astor)Inny wymiar konkurowania – kultura organizacyjna i relacje z klientami  (case study Astor)Inny wymiar konkurowania – kultura organizacyjna i relacje z klientami  (case study Astor)

Inny wymiar konkurowania – kultura organizacyjna i relacje z klientami (case study Astor)

Inny wymiar konkurowania – kultura organizacyjna i relacje z klientami (case study Astor)
Wszystko zaczęło się od sterownika programowalnego marki GE, który z USA przysłał mu brat. Stefan Życzkowski, prezes i założyciel firmy Astor szybko zorientował się, że aby mógł zrobić z niego użytek, potrzebuje olbrzymiej wiedzy. Postanowił, że tę wiedzę zdobędzie i na tym oprze swój biznes.

– Nikt nie wiedział, co to jest sterownik i do czego służy – wspomina rok 1991 Życzkowski. – Ludzie pytali, czy to się nie popsuje, a kto to naprawi… A ja chodziłem po firmach i zapewniałem: razem damy sobie radę.

Dziś Astor to stuosobowa firma, która z powodzeniem konkuruje na rynku z międzynarodowymi koncernami. W 2013 roku przyniosła 50 mln zł przychodu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja