Muza marketerówMuza marketerówMuza marketerówMuza marketerów

Muza marketerów

Muza marketerów
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Komórka niedługo zastąpi mieszkanie: już można znaleźć w niej albumy ze zdjęciami, radio, gry, czasem PDA, niebawem również będzie można oglądać w niej telewizję oraz ściągać i odtwarzać muzykę z Internetu. Zanim to jednak nastąpi, można otrzymać za darmo odtwarzacz mp3 od Napstera. Marketerzy różnych firm prześcigają się w pomysłach, jak jeszcze sprzedawać muzykę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja