Najnowsza i ostatnia zarazem koprodukcja Disneya Co. i Pixar Animation Studio - "Iniemamocni" - święci prawdziwe triumfy (200 mln dol. wpływów z biletów w samym USA). Najmocniejszą stroną tego projektu okazał się jednak high-tech marketing, który udowodnił, że telefony komórkowe do niejednego mogą jeszcze posłużyć.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przechodzenie kolejnych etapów gry wideo oraz ściąganie tapet z ulubionymi bohaterami filmów i kreskówek, a także możliwość ściągania dzwonków muzycznych i głosowych – to wszystko już teraz oferują swoim klientom w USA wirtualni operatorzy telefonii komórkowej, będący jednocześnie dbającymi o promocję swoich produktów wytwórniami filmowymi i muzycznymi.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |