Kampania, na którą nie ma mocnych - Marketing przy Kawie
Kampania, na którą nie ma mocnychKampania, na którą nie ma mocnychKampania, na którą nie ma mocnychKampania, na którą nie ma mocnych

Kampania, na którą nie ma mocnych

Kampania, na którą nie ma mocnych
Paweł Gruszecki

Paweł Gruszecki

-

Paweł Gruszecki

Paweł Gruszecki

Najnowsza i ostatnia zarazem koprodukcja Disneya Co. i Pixar Animation Studio - "Iniemamocni" - święci prawdziwe triumfy (200 mln dol. wpływów z biletów w samym USA). Najmocniejszą stroną tego projektu okazał się jednak high-tech marketing, który udowodnił, że telefony komórkowe do niejednego mogą jeszcze posłużyć.

Przechodzenie kolejnych etapów gry wideo oraz ściąganie tapet z ulubionymi bohaterami filmów i kreskówek, a także możliwość ściągania dzwonków muzycznych i głosowych – to wszystko już teraz oferują swoim klientom w USA wirtualni operatorzy telefonii komórkowej, będący jednocześnie dbającymi o promocję swoich produktów wytwórniami filmowymi i muzycznymi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to