0 1 0 0 0 26.01.2005 Paweł GruszeckiZew komórekDlaczego sms-owe zapytanie o seksowną blondynkę w rogu baru nie trafia do naszego kumpla, tylko na wywieszony w modnym klubie ekran? Odpowiedź jest prosta: amerykańscy marketerzy browaru Anheuser-Busch i magazynu dla mężczyzn „Maxim” zorientowali się, że to właśnie mobilny marketing jest tym, co w najbliższym czasie zrewolucjonizuje świat reklamy. marketing mobilny
0 1 0 0 0 2.02.2005 Paweł Gruszecki„Mobisode” czyli Isaura w komórceJeśli nie wiesz, co jeszcze można zrobić z telefonem komórkowym, pomyśl przez chwilę, a może wpadniesz na to, aby obejrzeć na nim film, a najlepiej telenowelę. marketing mobilny
0 1 0 0 0 9.02.2005 Joanna SobczykWalentynki nie bardzo mobilne14 lutego – Święto Wszystkich Zakochanych zbliża się wielkimi krokami. W tym dniu wszyscy kochający z wzajemnością i bez niej mogą otworzyć swe serca i objawić uczucia. Tradycja mówi, że powinniśmy je przelać na papier, a kartki – przekazać anonimowe, podpisane jedynie „Twój Walenty” lub „Twoja Walentynka”. Badania natomiast wskazują, że blisko 90% młodych ludzi woli wyrażać uczucia poprzez e-maile lub SMSy. Przejdźmy się więc po e-salonach różnych operatorów i przyjrzymy się, co też proponują na nadchodzące walentynkowe szaleństwo. marketing mobilny
0 1 0 0 1 31.08.2005 Marcin GazdaPrawdziwa obroża, smycz wirtualnaZgodnie z naszymi przewidywaniami na rynku pojawi się niebawem kolejny produkt adresowany przede wszystkim do właścicieli psów i kotów. Stanowią oni olbrzymią grupę docelową i tak naprawdę trudno zliczyć wszystkie powstające z myślą o nich udogodnienia. Teraz nadszedł czas na obrożę wykorzystującą system GPS! marketing mobilny
0 1 0 0 0 10.11.2005 Katarzyna HetmanMały ekran w komórceHolenderska korporacja Endemol, producent najsłynniejszego reality show, „Big Brother”, planuje uruchomienie dwóch kanałów mobile TV, czyli telewizji emitowanej w telefonach komórkowych. To próba znalezienia nowej niszy w rynku, który w krajach zachodnich uważany jest za nasycony niemal w 100%. Pytanie tylko, czy to, co prezentować będzie ten rzeczywiście „mały ekran”, będzie jeszcze w ogóle telewizją. marketing mobilny
0 1 0 0 0 9.02.2006 Jacek SzlakPrześlij orgazm na walentynkiZnaleźć odpowiednią muzykę dla wyrażenia najgłębszych, najbardziej wyrafinowanych uczuć to wielka sztuka. A orgazm? Czym wyrazić orgazm? Pomocne będzie urządzenie zwane orgazmofonem. To walentynkowy prezent dla internautów od Dureksu. Tym, którzy dostępnymi środkami najlepiej wyrażą stan ekstazy, firma funduje nagrody. experiential marketing marketing mobilny