Nowocześni na siłę? - Marketing przy Kawie
Nowocześni na siłę?Nowocześni na siłę?Nowocześni na siłę?Nowocześni na siłę?

Nowocześni na siłę?

Nowocześni na siłę?
Paweł Gruszecki

Paweł Gruszecki

-

Paweł Gruszecki

Paweł Gruszecki

Kiedy media donoszą o coraz bardziej zaawansowanych pracach nad informatycznym uniformem żołnierza XXI wieku, firma Motorola oraz producent odzieży Burton decydują się połączyć swe siły. Ich celem jest stworzenie kurtki, hełmu i czapki snowboardowej – wyposażonych w... telefon komórkowy i odtwarzacz MP3. I nie jest to bynajmniej jedyna koprodukcja Motoroli, która usilnie stara się poprawić wizerunek swojej marki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to