Markowe uniwersum młodych - Marketing przy Kawie
Markowe uniwersum młodychMarkowe uniwersum młodychMarkowe uniwersum młodychMarkowe uniwersum młodych

Markowe uniwersum młodych

Markowe uniwersum młodych
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Odwiedzają centra handlowe przeciętnie 5,2 raza w tygodniu, a więc w ciągu roku wybierają się na zakupy około 270 razy. Mają również przeogromny wpływ na decyzje zakupowe dorosłych. I pomimo tego, że zrozumienie współczesnych nastolatków to naprawdę niełatwe zadanie, trudno się dziwić, że zbudowanie długotrwałych relacji tak ogromnej rzeszy potencjalnych odbiorców z marką to cel, od którego dyrektorom marketingu pękają głowy. Inwestycja się bowiem opłaci!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to