Dla wielu nastolatków marka równa się tożsamość. Dzieciaki chcą być trendy. Ale samo trendy to już za mało. Teraz liczy się oznajmienie światu, że jest się trendy and cool! A nie ma nic bardziej cool niż osobista marka – taka, która pozwoli na odrobinę własnej inwencji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Internetowa Galeria Handlowa „CoolandTrendy. Dopasuj do Siebie Markowe Ubranie”, która pioniersko wkracza właśnie na polski rynek, przypuszczalnie trafiła na odpowiedni czas i żywą potrzebę młodego pokolenia. Proponuje kreowanie własnego wizerunku poprzez projektowanie własnych ubrań, polegające w tym przypadku na wyborze ulubionej światowej marki, koloru i rozmiaru oraz ewentualnie zleceniu naniesienia na ubiór autorskiego tekstu, np.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.