Fashion Trend – IIBR o modzie i popularnych markach - Marketing przy Kawie
Fashion Trend – IIBR o modzie i popularnych markachFashion Trend – IIBR o modzie i popularnych markachFashion Trend – IIBR o modzie i popularnych markachFashion Trend – IIBR o modzie i popularnych markach

Fashion Trend – IIBR o modzie i popularnych markach

Fashion Trend – IIBR o modzie i popularnych markach
S. Szmalec, M. Milewski

S. Szmalec, M. Milewski

-

S. Szmalec, M. Milewski

S. Szmalec, M. Milewski

Jak wynika z rankingu popularności marek odzieżowych, stworzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) w ramach badania „Fashion Trend”, najpopularniejszymi markami wśród młodych ludzi są Adidas, Puma i Nike.

Marki znane, popularne i kupowane
Zgodnie z wynikami styczniowego badania „Fashion Trend” realizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych, najbardziej popularnymi markami odzieżowymi wśród młodych ludzi są marki sportowe. W rankingu popularności marek odzieżowych (Brand Popularity Index), powstałym na podstawie wskaźników znajomości i zakupów marek, na pierwszym miejscu znalazły się Adidas, Puma i Nike.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja