Zasypać przepaść dzielącą retail marketing od e-commerceZasypać przepaść dzielącą retail marketing od e-commerceZasypać przepaść dzielącą retail marketing od e-commerceZasypać przepaść dzielącą retail marketing od e-commerce

Zasypać przepaść dzielącą retail marketing od e-commerce

Zasypać przepaść dzielącą retail marketing od e-commerce
Paweł Henke

Paweł Henke

-

Paweł Henke

Paweł Henke

Centra handlowe mogą zasypać przepaść, która od początku istnienia e-commerce oddzielała tradycyjne sklepy od ich internetowych konkurentów. W jaki sposób? Korzystając z zaawansowanych narzędzi analitycznych i sieci różnego typu czujników. Nowe rozwiązania, które są już dostępne w Polsce, dają zarządcom galerii handlowych wiedzę osiągalną dotąd jedynie dla e-sklepów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja