Zaczął się lipiec, rozpoczęły się więc pierwsze letnie wyprzedaże. Ale obniżki cen w markowych sklepach z ubraniami to nie jedyny sposób promocji. Znane na polskim rynku firmy próbują przyciągnąć uwagę klientów coraz to nowymi pomysłami.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pod koniec czerwca rozpoczęła się w radiu RMF FM akcja promocyjna we współpracy z Reserved, popularną polską firmą odzieżową, która trwa do teraz i cieszy się sporą popularnością.
Wystarczy słuchać uważnie audycji „Wstawaj, szkoda lata” na antenie RMF FM, a co tydzień ma się szansę wygrać tyle ubrań Reserved, ile zdąży się zebrać w salonie przez 30 sekund.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |