30 sekund w Reserved30 sekund w Reserved30 sekund w Reserved30 sekund w Reserved

30 sekund w Reserved

30 sekund w Reserved
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

Zaczął się lipiec, rozpoczęły się więc pierwsze letnie wyprzedaże. Ale obniżki cen w markowych sklepach z ubraniami to nie jedyny sposób promocji. Znane na polskim rynku firmy próbują przyciągnąć uwagę klientów coraz to nowymi pomysłami.

Pod koniec czerwca rozpoczęła się w radiu RMF FM akcja promocyjna we współpracy z Reserved, popularną polską firmą odzieżową, która trwa do teraz i cieszy się sporą popularnością.

Wystarczy słuchać uważnie audycji „Wstawaj, szkoda lata” na antenie RMF FM, a co tydzień ma się szansę wygrać tyle ubrań Reserved, ile zdąży się zebrać w salonie przez 30 sekund.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja