Tego lata nad polskim morzem można było spotkać urocze dziewczyny rozdające kupony na piwo (bezpłatne). Rozdawały je przede wszystkim innym dziewczynom i kobietom. W wybranych stoiskach można było odebrać plastikowy kufelek piwa oraz koszulkę, książkę lub balon.Akcja miała promować świadome planowanie życia, książka dotyczyła antykoncepcji. Piwo, koszulka, balonik – zwykłe atrybuty niejednej promocji. Książka była pewnym novum, nikt konsumentom nie daje tak dużych podniet intelektualnych, zwłaszcza latem na słonecznej plaży. Można to docenić. Organizatorzy wykazali się jednakże sporą dozą rutynowego marketingowego myślenia o promocjach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.