Ale po co baloniki? - Marketing przy Kawie
Ale po co baloniki?Ale po co baloniki?Ale po co baloniki?Ale po co baloniki?

Ale po co baloniki?

Ale po co baloniki?
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Tego lata nad polskim morzem można było spotkać urocze dziewczyny rozdające kupony na piwo (bezpłatne). Rozdawały je przede wszystkim innym dziewczynom i kobietom. W wybranych stoiskach można było odebrać plastikowy kufelek piwa oraz koszulkę, książkę lub balon.

Akcja miała promować świadome planowanie życia, książka dotyczyła antykoncepcji. Piwo, koszulka, balonik – zwykłe atrybuty niejednej promocji. Książka była pewnym novum, nikt konsumentom nie daje tak dużych podniet intelektualnych, zwłaszcza latem na słonecznej plaży. Można to docenić. Organizatorzy wykazali się jednakże sporą dozą rutynowego marketingowego myślenia o promocjach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to