Polska - tabula rasa fonograficzno-filmowa? - Marketing przy Kawie
Polska - tabula rasa fonograficzno-filmowa?Polska - tabula rasa fonograficzno-filmowa?Polska - tabula rasa fonograficzno-filmowa?Polska - tabula rasa fonograficzno-filmowa?

Polska – tabula rasa fonograficzno-filmowa?

Polska - tabula rasa fonograficzno-filmowa?
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

Okładkę najnowszego Tele Tygodnia zdobi zdjęcie Catherine Deneuve, a filmowych wywiadów chętnie udziela Geraldine Chaplin. Pomimo zastoju ekonomicznego wielu z nas chodzi do kina i poświęca cenny czas na słuchanie muzyki.

W roku 2002 r. prawie 10 mln Polaków odwiedziło kino, zapewne w nadziei na oderwanie się od szarej rzeczywistości i odpoczynek w ciemnościach. Wpatrując się w wyimaginowany świat lub słuchając ulubionej muzyki można przecież niemalże przenieść się w inny wymiar. Bezbłędnie dostrzegają to zagraniczne gwiazdy, które tłumnie odwiedzają Polskę z nadzieją na podbój naszego rynku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja