„Zróbmy wiosenne porządki razem” – reklama 13th Street Universal (wideo) - Marketing przy Kawie
„Zróbmy wiosenne porządki razem” – reklama 13th Street Universal (wideo)
  • 2
  • 1
22.02.2012

„Zróbmy wiosenne porządki razem” – reklama 13th Street Universal (wideo)

13th Street Universal to kanał telewizyjny specjalizujący się w kinie akcji i zbrodni. 22 lutego rozpoczęła się pierwsza polska kampania wizerunkowa kanału.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54913 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lutego 2012

21 lutego 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.02.2012

Uczestnictwo Polaków w wydarzeniach kulturalnych: raport

Najczęstszym powodem, dla którego Polacy uczestniczą w wydarzeniach kulturalnych, jest chęć odprężenia się, zaś największą barierą w korzystaniu z kultury – brak czasu. Spośród wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych Polacy preferują projekcje filmowe, imprezy taneczne, koncerty muzyki popularnej oraz festiwale muzyczne. Głównym źródłem informacji na temat wydarzeń kulturalnych są reklamy telewizyjne – wynika z badania Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.