Pracownicy podkarpackich ZAZ-ów bohaterami telewizyjnych spotów reklamowych (wideo)
  • 1
  • 1
22.02.2012

Pracownicy podkarpackich ZAZ-ów bohaterami telewizyjnych spotów reklamowych (wideo)

Na antenie TVP Rzeszów ruszyła nowa kampania reklamowa. Jej bohaterami są niepełnosprawni pracownicy Zakładów Aktywności Zawodowej – to właśnie oni są odtwórcami ról w siedmiu spotach tworzących kampanię społeczną poświęconą idei zatrudniania osób z niepełnosprawnością. Podobna kampania od września 2012 roku prowadzona będzie też na antenie TVP Kraków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lutego 2012

21 lutego 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.02.2012

Uczestnictwo Polaków w wydarzeniach kulturalnych: raport

Najczęstszym powodem, dla którego Polacy uczestniczą w wydarzeniach kulturalnych, jest chęć odprężenia się, zaś największą barierą w korzystaniu z kultury – brak czasu. Spośród wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych Polacy preferują projekcje filmowe, imprezy taneczne, koncerty muzyki popularnej oraz festiwale muzyczne. Głównym źródłem informacji na temat wydarzeń kulturalnych są reklamy telewizyjne – wynika z badania Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.