„Rezi” twarzą smartwatchy Huawei - Marketing przy Kawie
Remigiusz „Rezi” Wierzgoń twarzą smartwatchy Huawei
  • 1
  • 1
14.05.2024

Remigiusz „Rezi” Wierzgoń twarzą smartwatchy Huawei

Twarzą kampanii smartwatchy Huawei Watch 4 Pro w Polsce jest Remigiusz „Rezi” Wierzgoń. Celem działań jest uwypuklenie futurystycznej estetyki oraz trwałych materiałów, które zostały użyte do stworzenia produktu.

Zasięgowa kampania telewizyjna wystartowała 13 maja i potrwa do końca miesiąca. Jej uzupełnieniem są rozbudowane działania w kanałach social media w kooperacji z influencerami, nośniki OOH i digital OOH oraz wspierające je komunikacja PR i marketing cyfrowy.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadała agencja Wavemaker, a działania influencerskie nadzorowała agencja Ogilvy PR.

Równolegle do działań marki realizowana jest także kampania telewizyjna z siecią Media Expert oraz komunikacja wspierająca premierową sprzedaż Huawei Watch 4 Pro Space Edition. Wszystko to z aktywnym wsparciem partnerów biznesowych firmy:

  • sieci handlowych: Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, X‑kom, Allegro,
  • operatorów sieci: Plus, T‑Mobile, Orange.

Producent we współpracy z partnerami przygotował również specjalną ofertę dla kupujących, która obowiązuje do 23 czerwca 2024 r.

  • 1
Remigiusz „Rezi” Wierzgoń w reklamie smartwatcha Huawei

Remigiusz „Rezi” Wierzgoń w reklamie smartwatcha Huawei

14 maja 2024

13 maja 2024