Warka Energy z kampanią „Włącz się” - Marketing przy Kawie
Warka Energy z kampanią „Włącz się”
  • 5
  • 3
14.05.2024

Warka Energy z kampanią „Włącz się”

Marka piwa Warka Energy rozpoczęła kampanię skierowaną do młodych dorosłych. W serii krótkich spotów zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y.

Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek piwa Warka Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.

W kampanii Warki Energy wykorzystane zostały motywy z klipów i rolek, które Gen Z&Y codziennie ogląda na swoich ekranach

Ważnym elementem spotów jest wspólne spędzanie czasu ze znajomymi podczas wykonywania codziennych czynności – takich jak jedzenie na mieście, jazda na desce, granie w gry, czy zwykłe rozmowy. W winietach pojawiają się również neonowe napisy, które od tego sezonu są wykorzystywane na puszkach Warki Energy.

– Kategoria piwa wciąż walczy o uznanie młodego dorosłego konsumenta. To dlatego w ubiegłym roku Warka wprowadziła na rynek innowacyjny produkt, jakiego jeszcze nie było, czyli Warkę Energy, wchodząc tym samym w nowy segment. W tym sezonie jeszcze bardziej skupimy się na młodych dorosłych, którym orzeźwiające napoje energetyzujące towarzyszą w codziennych sytuacjach. Z myślą o nich powstały produkty w unikalnym opakowaniu oraz niezwykle energetyczna kampania – mówi Klaudyna Konarzewska, brand managerka Warki.

Spoty można oglądać od 13 maja w telewizji oraz digitalu. Kampania będzie miała również wsparcie na nośnikach OOH oraz w PR. W promocję Warki Energy zaangażowani zostaną także influencerzy.

Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi Twin. Projekty opakowań przygotowały agencje Global Shopper Marketing oraz Cream. Za projekt POSM odpowiada agencja Global Shopper Marketing. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Watchout Studio, a wyreżyserował Mac Adamczak. Postprodukcją zajęło się studio AIO Post, udźwiękowieniem studio Głośno.

  • 3
Warka Energy z kampanią „Włącz się”

Warka Energy z kampanią „Włącz się”

Warka Energy z kampanią „Włącz się”
Warka Energy z kampanią „Włącz się”

14 maja 2024