NaviExpert wybrał agencję performance marketingu
  • 0
  • 1
22.02.2012

NaviExpert wybrał agencję performance marketingu

NaviExpert, dostawca nawigacji mobilnej, podpisał umowę z agencją Cube Group. Rozpoczynająca się z końcem lutego współpraca obejmie przygotowanie przez Cube Group strategii działań wspierających sprzedaż w kanale własnym firmy za pomocą zróżnicowanych kanałów dotarcia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 lutego 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.02.2012

Uczestnictwo Polaków w wydarzeniach kulturalnych: raport

Najczęstszym powodem, dla którego Polacy uczestniczą w wydarzeniach kulturalnych, jest chęć odprężenia się, zaś największą barierą w korzystaniu z kultury – brak czasu. Spośród wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych Polacy preferują projekcje filmowe, imprezy taneczne, koncerty muzyki popularnej oraz festiwale muzyczne. Głównym źródłem informacji na temat wydarzeń kulturalnych są reklamy telewizyjne – wynika z badania Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.