0 1 0 0 0 27.02.2012Wystartowała kampania „Z Sodexo wszystko układa się w całość”Wielkanocna kampania reklamowa kategorii Motywacja Pracowników firmy Sodexo Motivation Solutions podkreśla pozycję Sodexo jako eksperta oraz strategicznego doradcy oferującego klientom pełną gamę produktów służących budowaniu lojalności i zaangażowania pracowników. Akcja obejmie direct mailingi, działania w prasie codziennej, mediach branżowych oraz w Internecie.
0 2 0 0 2 27.02.2012Amerykańska „Generacja C”: raportReprezentanci grupy nazwanej Generacją C w znacznie większym stopniu niż osoby z innych grup wiekowych wykorzystują w komunikacji nowoczesne urządzenia. Badanie przeprowadzone przez firmę Nielsen objęło młode pokolenie Amerykanów – osoby pomiędzy 18. a 34. rokiem życia.
1 1 0 0 0 27.02.2012Alior zachęca: „Płać rachunki bez opłat” (wideo)W spocie występują ubrane w charakterystyczne meloniki postacie, które w obrazowy sposób zachęcają klientów do płacenia rachunków bez dodatkowych opłat – w oddziałach banku Alior. Kampania rozpoczęła się 26 lutego i potrwa do 30 kwietnia.
1 1 0 0 0 25.02.2012Szczekająca piłka w obronie zwierząt zabijanych przed Euro 2012 (wideo)Aby zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów zabijanych na Ukrainie przed Euro 2012, autorzy niemieckiej kampanii społecznej postanowili stworzyć… szczekającą piłkę.
0 1 0 0 2 25.02.2012Procter & Gamble zaoszczędzi na marketingu w najbliższych latach 10 mld dolarówPrezes Procter & Gamble, globalnego giganta FMCG, Bob McDonald ogłosił, że w ciągu najbliższych pięciu lat koncern zaoszczędzi 10 mld dolarów za sprawą zastosowania tańszych, internetowych kanałów dotarcia do klienta, wspólnej promocji marek oraz zwolnień pracowników.
1 1 0 0 0 25.02.2012Partyzancki teatr uliczny, czyli flash mob Intela (wideo)Improwizowany uliczny pokaz obrazów z wykorzystaniem nowego modelu lekkich laptopów – to pomysł Intela na partyzancką kampanię produktu w Stanach Zjednoczonych.
0 1 0 0 0 24.02.2012Udany rok dla targówRok 2011 był udany dla branży targowej. Potwierdzają to wstępne wyniki rynku targów monitorowanego przez Polską Izbę Przemysłu Targowego.
2 14 0 0 0 24.02.2012Laureaci Vidical 201223 lutego ogłoszono wyniki konkursu Vidical 2012. Miał on na celu podniesienie jakości prac oraz uhonorowanie zleceniodawców i twórców najlepiej posługujących się sztuką poligrafii, typografii, fotografii, ilustracji, grafiki użytkowej.
1 1 0 0 0 24.02.2012„Fakty” – nowa platforma komunikacyjna banku BPH (wideo)Bank BPH stworzył platformę komunikacyjną „Fakty”, której zadaniem jest budowanie pozycjonowania BPH jako banku nr 1 pod względem fair play i zaufania. 24 lutego rozpoczęła się kampania produktowa, która prowadzona jest pod hasłem „Po prostu fair” i która informuje klientów o najważniejszych faktach związanych z oferowanymi przez bank produktami.
1 4 0 0 0 24.02.2012Liczą się tylko kibice! – kampania Media Markt (wideo)„Nie sponsorujemy gwiazdorów futbolu/działaczy/mistrzostw! Sponsorujemy kibiców” – pod takim hasłem prowadzona jest najnowsza kampania Media Markt. Jej etap teaserowy trwał od 15 do 23 lutego, od 24 do 29 lutego prowadzona jest natomiast kampania produktowa.