PayPo z największą kampanią wizerunkową - Marketing przy Kawie
„PayPo? Spoko” – największa kampania wizerunkowa operatora płatności
  • 1
  • 2
14.05.2024

„PayPo? Spoko” – największa kampania wizerunkowa operatora płatności

PayPo, polski operator płatności odroczonych, rozpoczął ogólnopolską kampanię pod hasłem „PayPo? Spoko”. To pierwsza tak duża i prowadzona na taką skalę kampania w historii brandu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56081 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 maja 2024

13 maja 2024