Zmiany w strukturze UPC: nowy Pion Sprzedaży i Obsługi Klientów
  • 0
  • 1
23.11.2012

Zmiany w strukturze UPC: nowy Pion Sprzedaży i Obsługi Klientów

Operator telewizji i Internetu, firma UPC powołała nowy Pion Sprzedaży i Obsługi Klientów. Na jego czele stoi Jarosław Pijanowski, dotychczasowy dyrektor ds. marketingu i sprzedaży. Nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. relacji z klientami objęła Mirosława Kawala. Ponadto do zespołu zarządzającego dołączy nowy dyrektor finansowy – Christopher Biedermann oraz dyrektor marketingu – Grzegorz Esz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 listopada 2012