Efekt liftingu w reklamie kosmetyków Vichy (wideo)
  • 1
  • 1
22.11.2012

Efekt liftingu w reklamie kosmetyków Vichy (wideo)

Marka Vichy przygotowała serię działań promujących krem Liftactiv oraz pozostałe kosmetyki z gamy Anti-Aging. Kampania jest realizowana w mediach i aptekach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Pablo

11 lat temu

Naginanie prawdy... czy mijanie się z nią?

Skuteczność potwierdzona przez 98% farmaceutów - to pierwsze słowa spotu - wg badania na 102 osobach...
Zwykły farmaceuta jest w stanie tak ocenić skuteczność p/zmarszkową kremu jak mechanik samochodowy. Dlaczego?
Ponieważ farmaceuci nie są szkoleni w tym kierunku i nie mają wiedzy na ten temat. Po drugie dlatego, że takich ocen dokonuje się w warunkach laboratoryjnych, mierząc zmarszczki przed i po aplikacji kremu na dość precyzyjnych przyrządach - tutaj 0,1 mm ma znaczenie...

A twierdzę tak dlatego, ponieważ jestem farmaceutą i kosmetologiem - dwa kompletnie różne kierunki tak jak lektor języka polskiego i np. włoskiego - łączy ich to, że obaj piszą korzystając z papieru i długopisu, który na dodatek kupują w tym samym sklepie. Kto by pomyślał...

22 listopada 2012