Espresso

19 listopada 2012

18 listopada 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2012

Laureaci jubileuszowej, 10. edycji konkursu Złote Spinacze

16 listopada podczas uroczystej gali wręczono nagrody w konkursie na najlepsze kampanie PR zrealizowane w ostatnim roku. Za kreatywność została nagrodzona akcja „Let's Color” marki Dulux, za efektywność „Śniadanie daje moc”. O nagrody walczyło w sumie 88 projektów w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych. Rozstrzygnięto także plebiscyt na Kampanię PR Dziesięciolecia. Decyzją internautów specjalna statuetka trafiła do Partner of Promotion za projekt „Tiger jest tylko jeden”.

16 listopada 2012

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
16.11.2012

Mały Powstaniec z gitarą elektryczną w kampanii społecznej „Rock Niepodległości” (wideo)

W tym roku odbyła się trzecia edycja młodzieżowej kampanii społecznej „Rock Niepodległości”, której celem było upamiętnienie i promowanie Dnia Niepodległości wśród młodych ludzi. Symbolem akcji stał się przedstawiony współcześnie pomnik Małego Powstańca autorstwa Jerzego Jarnuszkiewicza. Karabin maszynowy powstańca został zastąpiony gitarą elektryczną.

Poprzednie Następne