1 1 0 0 0 19.11.2012Pan Wojtek magnesem na kobiety w reklamie mBanku (wideo)Wystartowała nowa kampania mBanku, której celem jest pozyskanie nowych użytkowników eKonta w promocyjnej ofercie z programem mSaver (oprocentowanie 9% plus rabat na ubezpieczenie samochodu).
2 1 0 0 0 19.11.2012Andrzej Grabowski i Artur Barciś jako konkurujący fryzjerzy (wideo)Rozpoczęła się druga odsłona jesiennej kampanii reklamowej Enei. Po spocie wizerunkowym „Energia daje zaufanie” zobaczymy historię dwóch fryzjerów-przedsiębiorców konkurujących ze sobą. Tylko jeden z nich, korzystający z oferty „Stała cena”, nie przejmuje się zużyciem prądu.
1 6 0 0 0 19.11.2012Badanie blogosfery z perspektywy biznesu – raport „Blogosfera 2012”Instytut Millward Brown we współpracy z blogerką Natalią Hatalską zrealizował badanie telefoniczne wśród specjalistów komunikacji marketingowej, którzy realizują projekty z udziałem blogerów.
0 1 0 0 0 19.11.2012Spada wartość rynku reklamowego – wyniki badania domu mediowego StarlinkStagnacja polskiej gospodarki nie sprzyja poprawie sytuacji na rynku reklamy. Po trzech kwartałach rynek traci 5,3% wobec tego samego okresu z ubiegłego roku, a jego wartość wynosi 5 miliardów 79 milionów złotych – wynika z raportu o rynku reklamowym, który przygotował dom mediowy Starlink.
2 1 0 0 0 19.11.2012Renia lepi uszka kopytkami w świątecznym spocie Orange (wideo)Z okazji Bożego Narodzenia do Serca i Rozumu w spotach reklamowych Orange dołączyła Renia. Bohaterka załamuje kopytka nad barszczykiem. Przy okazji Serce chwali się nowym telewizorem za 1 zł. Reklama będzie obecna w telewizji, kinach i radiu. Działania komunikacyjne obejmą również nośniki reklamy zewnętrznej oraz prasę.
0 1 0 0 0 18.11.2012Laureaci jubileuszowej, 10. edycji konkursu Złote Spinacze16 listopada podczas uroczystej gali wręczono nagrody w konkursie na najlepsze kampanie PR zrealizowane w ostatnim roku. Za kreatywność została nagrodzona akcja „Let's Color” marki Dulux, za efektywność „Śniadanie daje moc”. O nagrody walczyło w sumie 88 projektów w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych. Rozstrzygnięto także plebiscyt na Kampanię PR Dziesięciolecia. Decyzją internautów specjalna statuetka trafiła do Partner of Promotion za projekt „Tiger jest tylko jeden”.
0 1 0 0 0 18.11.2012Pokaz „Amerykański film reklamowy 2012” w Gdańsku22 listopada w Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia w Gdańsku odbędzie się polska premiera pokazu „Amerykański film reklamowy 2012” oraz „Nagrody Next 2012”. Zaprezentowane zostaną najlepsze, najbardziej kreatywne amerykańskie filmy reklamowe, nagrodzone w konkursie Stowarzyszenia Niezależnych Producentów Reklamowych USA (AICP), największego stowarzyszenia twórców reklamy w USA.
0 1 0 0 0 18.11.2012Starbucks kupuje sieć luksusowych herbaciarniStarbucks, kupując sieć herbaciarni Teavana, konsekwentnie rozszerza markę na produkty spożywcze inne niż kawa.
1 1 0 0 0 16.11.2012Co Polska ma do zaoferowania turyście? – kampania Polskiej Organizacji Turystycznej (wideo)Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię przedstawiającą nową ofertę turystyczną Polski. Akcja skierowana jest do lubiących podróże ludzi w wieku 15–50 lat, którzy podróżują po najbardziej popularnych szlakach turystycznych i szukają w Internecie inspiracji do kolejnych wypraw.
1 8 0 0 0 16.11.2012Mały Powstaniec z gitarą elektryczną w kampanii społecznej „Rock Niepodległości” (wideo)W tym roku odbyła się trzecia edycja młodzieżowej kampanii społecznej „Rock Niepodległości”, której celem było upamiętnienie i promowanie Dnia Niepodległości wśród młodych ludzi. Symbolem akcji stał się przedstawiony współcześnie pomnik Małego Powstańca autorstwa Jerzego Jarnuszkiewicza. Karabin maszynowy powstańca został zastąpiony gitarą elektryczną.