0 2 0 0 0 6.06.2012„Rynek elektronicznej roz(g)rywki”: badanieGry wideo zyskują coraz większe grono zwolenników. Jak wynika z badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) „Rynek elektronicznej roz(g)rywki”, aż trzy czwarte polskich internautów (75%) w wieku co najmniej 15 lat grało kiedykolwiek w grę elektroniczną. To około czternaście i pół miliona użytkowników Sieci. IIBR sprawdził, kim są fani elektronicznej rozrywki i w jakich miejscach najczęściej grają.
0 1 0 0 0 6.06.2012Drugi etap przetargu na kampanię reklamową PlusaRozpoczął się drugi etap przetargu na agencję reklamową, która ma w zakresie kreacji i realizacji kampanii ATL obsługiwać dla Plusa trzy linie biznesowe: Abonament, Mix i Soho.
0 1 0 0 0 6.06.2012Klienci zdecydują, która agencja reklamowa będzie pracować dla WartyWarta rozpoczyna wybór agencji reklamowej. Decyzja, która z agencji będzie obsługiwała ubezpieczyciela w najbliższym czasie, będzie należała do klientów spółki.
0 1 0 0 2 6.06.2012Rada Reklamy: reklamy prasowe i billboardy OLT Express naruszają normy Kodeksu Etyki ReklamyRada Reklamy rozpatrzyła skargę złożoną przez linie lotnicze PLL LOT na reklamy prasowe oraz billboardy przewoźnika OLT Express.
0 1 0 0 0 6.06.2012Tymbark ponownie reklamuje Turniej o Puchar TymbarkuW spocie reklamowym Tymbark prezentuje największe piłkarskie rozgrywki dla dziesięciolatków w Europie, czyli turniej „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”, który wyłania futbolowe talenty.
0 1 0 0 0 6.06.2012Wybrano nowy zarząd SMB5 czerwca walne wyborcze zgromadzenie członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego wybrało skład nowego zarządu i komisji rewizyjnej na kadencję 2012–2014.
0 2 0 0 0 6.06.2012Majowa edycja Fanpage TrendsW majowej edycji Fanpage Trends na polskojęzycznych stronach na Facebooku największy przyrost liczby fanów, choć nieco mniejszy niż przed miesiącem, odnotowała branża telekomunikacyjna – strony z tej kategorii odnotowały średnio aż 11-procentowy wzrost. W czołówce branż z najbardziej angażującymi profilami wciąż wyróżniają się: muzyka (zdecydowany lider) oraz e-commerce, odzież i żywność – wynika z badania dostarczonego przez SoTrender.
0 1 0 0 0 6.06.2012Vagabond zadba o public relationsSzwedzki producent obuwia, firma Vagabond, rozpoczęła współpracę z agencją Fashion PR.
1 1 0 0 0 6.06.2012Spot Coca-Coli emitowany w 28 miastach Polski (wideo)Od 1 czerwca aż do końca mistrzostw Euro 2012 na ekranach Platform Channel Network w 28 lokalizacjach (m.in. w Gdańsku, Katowicach, Bydgoszczy, Kielcach i Opolu) będzie prezentowany najnowszy spot reklamowy firmy Coca-Cola.
0 2 0 0 0 6.06.2012Przegląd rynku reklamy online w regionie CEEEuropa Środkowo-Wschodnia nadal stawia na tradycyjne formaty reklamowe – mimo że są one źródłem mniejszej liczby kliknięć niż formy nowoczesne i bardziej interaktywne. Gemius prezentuje wyniki raportu gemiusAdMonitor za II półrocze 2011 r.