Zawodnicy FC Barcelony w globalnej kampanii Beko zachęcają dzieci do zdrowego odżywiania
  • 1
  • 1
6.04.2018

Zawodnicy FC Barcelony w globalnej kampanii Beko zachęcają dzieci do zdrowego odżywiania

Marka sprzętu AGD Beko zwraca uwagę na problem otyłości dzieci. W kampanii „Jedz jak mistrz” z udziałem piłkarzy klubu FC Barcelona pokazuje, jak zdrowo karmić dzieci i jak przekonać je, że produkty bogate w składniki odżywcze mogą być smaczne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46833 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

wethaed

1 rok temu

Na pierwszy rzut oka wygląda nieźle, tym bardziej, że w Polsce otyłość dzieci i młodzieży stała się problemem nr 1. Tylko jakim cudem na obrazku widzę mleko i jego przetwory oraz chleb? Produkty te, to zaprzeczenie zdrowego odżywiania.

6 kwietnia 2018