Małgorzata Socha – niezwykle lubiany średniakMałgorzata Socha – niezwykle lubiany średniakMałgorzata Socha – niezwykle lubiany średniakMałgorzata Socha – niezwykle lubiany średniak
Potrafi być posągowo piękna, komiczna lub zadziorna. To atut i w filmie, i w reklamie (fot. kampania Pozytywni w Tęczy)

Małgorzata Socha – niezwykle lubiany średniak

Małgorzata Socha – niezwykle lubiany średniak
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

„Średnia aktorka, która tylko ładnie prezentuje się na zdjęciach”. „Jedna z najpiękniejszych Polek, od kilku lat na show-biznesowym topie”. Małgorzata Socha budzi skrajne opinie, a sekret jej popularności wśród konsumentów i reklamodawców jest zbliżony do mechanizmu, według którego oddziałują na nas telenowele.

Dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska w książce „Bomba, czyli alfabet polskiego szołbiznesu” jest dla aktorki wyjątkowo surowa. Owszem, docenia, że Małgorzata Socha to miła osoba, że dokonała ogromnej przemiany w swoim wyglądzie i ładnie prezentuje się na zdjęciach. Ale zaraz potem wytyka wadę wymowy i braki warsztatowe.

Kariera Sochy zdaniem Korwin-Piotrowskiej jest kolejnym dowodem na to, że w świecie aktorskim najlepiej zarabiają i największe kariery robią nie ci najlepsi czy najzdolniejsi, tylko klasyczne średniaki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się